reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Bugan

Štefan Bugan

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent študujúci na Gymnáziu Antona Bernoláka v Námestove. Mám 17 rokov a tento rok maturujem a zároveň sa chystám študovať žurnalistiku na Vysokej škole. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Režisér je späť

Štefan Bugan

Režisér je späť

Petrohrad 2000. Prelom. Prvá medaila, obrovský úspech, zrod hokejového šialenstva. Nízkorozpočtový film pod režisérskou taktovkou stratéga Jána Filca prikoval k televíznym obrazovkám celé Slovensko.

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 284x
  • 0
Rafaj verzus Radičová

Štefan Bugan

Rafaj verzus Radičová

Prednedávnom som v autobuse počul jeden vtip. Znel asi takto: „ Koľkých poslancov potrebuje slovenský parlament na prijatie zákona? Odpoveď: Len dvoch. Rafaj všetkých podpíše a Radičová za nich zahlasuje.“

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 0
Prepáč Iveta, ale kradnúť Obamovi klip?

Štefan Bugan

Prepáč Iveta, ale kradnúť Obamovi klip?

Nájdi 10 rozdielov... Radičovej volebný klip http://www.radicova.sk/fotovideo/video/ napravo . Barack obama klip http://www.youtube.com/watch?v=1yq0tMYPDJQ

  • 10. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 300x
  • 13
Laughing out loud-generation

Štefan Bugan

Laughing out loud-generation

Keďže aj ja som človek, nemohol som si nevšimnúť fakt, že my ľudia sa pomaly, ale isto prestávame smiať. Prvého človeka, ktorý na niečo vtipné zareagoval skratkou LOL som považoval za zblbnutého magora. Keď sa mi to stalo druhý krát, napadlo ma, že tí dvaja sa asi poznajú. Situácia sa zopakovala do tretice a s hrôzou som si uvedomil, že ide o trend.

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 803x
  • 4
Televízna zábava?!

Štefan Bugan

Televízna zábava?!

Neustále reprízovaný sit-com, nekonečné seriály, licencované "zaručene úspešné" formáty, tanečná súťaž. Ponuka slovenských televízií je v hlavnom vysielacom čase naozaj „pestrá“.

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 080x
  • 78
reklama
SkryťZatvoriť reklamu